Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

čtvrtek 8. ledna 2015

Kapitola 10 - Překážka (část 6)

Část 6
Paulovo hledisko –
Nemůžu uvěřit, že Rudeus řekl něco takového.
Můj syn dospívá příliš rychle. Normálně dítě řekne něco takového, když mu je 14 nebo 15. I já jsem to udělal až v 11, kdy můj styl Boha Meče dosáhl pokročilého řádu. Lidé, co nejsou něco takového schopni říct, to za celý svůj život neřeknou.
Pokud budeš kupředu spěchat příliš rychle, tak zemřeš brzy.... co?”
Tohle mi jednou řekl jeden bojovník.

Samozřejmě když jsem to slyšel, tak jsem si toho nevšímal.
Lidé, co žijí kolem mě, jsou prostě příliš líní. Doba, kdy je lidská rasa na vrcholu sil, je krátká, ale nikdo nechce utíkat. Věci, co se dají udělat, by se měly dotáhnout do konce. I když tě z toho budou později obviňovat, až k tomu dojde, tak se o tom dá mluvit.
No, i když jsem všechno tohle udělal a narodilo se mi dítě, tak jsem se spoléhal na svoje šlechtické příbuzné, abych se stal rytířem.
Tohle prozatím dám stranou.
Rudeův životní styl je ještě dychtivější.
Když se na něj podívám, tak mě to trápí.
Když jsem byl mladší, tak lidé kolem mě se museli cítit stejně.
Ale Rudeus je jiný než moje divoké já. Všechno, co dělá, je naplánované.
To má po Zenith?
No, dovol mi, abych tě ještě chvilku uvázal doma.”
Jak jsem si tohle pomyslel, tak jsem napsal dopis.
Před několika dny se mnou i Rawls něco diskutoval. Sylphy k Rudeovi tíhne až moc.
Ze Sylphina úhlu pohledu je Rudeus určitě princ na bílém koni, co ji zachránil z jejího pekelného dětství. Jako starší bratr ji učí různé věci a nakonec si i uvědomil, že jsou různého pohlaví. Rawls taky řekl, že pokud by Rudeus byl schopen získat si její srdce, bylo by to to nejlepší východisko.
I mě napadlo, že mít tak roztomilé dítě za snachu by nebylo špatné, ale když jsem dneska naslouchal Rudeovi, tak jsem změnil názor.
Zrovna teď je to spíš situace na úrovni vymývání mozku.
Tenhle typ jsem během svého období mezi šlechtici viděl mnohokrát.
Lidé, co se příliš spoléhají na své rodiče. Lidé, co jsou jako loutky.
Ačkoli, když jsou ti lidé, na které se spoléhají, s nimi, tak je to pořád dobré.
I když je to jenom loutka, tak pokud ji dobře ovládáš, vždycky se ti může povést zajímavá hra. Pokud Rudeus bude Sylphy milovat, tak bude v pořádku.
Ale Rudeus podědil mou krev.
Krev se zálibou v ženách.
Je možné, že si náhodou začne s další ženou. Ne, jelikož podědil mou krev, tak to rozhodně udělá a možná víc.
Nakonec je možné, že si Sylphy nevybere.
A v tom případě to Sylphy neustojí. Jako rozbitá loutka už se nikdy nebude moct postavit.
Nedovolím, aby se to stalo, aby můj syn zničil život tak roztomilému děvčeti. Ani pro mého syna to není dobré.
Napíšu dopis. Modlím se, abych dostal uspokojivou odpověď.
Ale pak to další. Jak mám přesvědčit vlastního syna, co tak vyniká v argumentování? Asi použiju hrubou sílu. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                               Následující 

Žádné komentáře:

Okomentovat