Mushoku Tensei

Mushoku Tensei

pondělí 13. října 2014

Kapitola 3 - Učebnice magie (část 2)

Část 2
Poté, co jsem se rozhodl vážně žít, jsem začal uvažovat, co můžu dělat.
Co jsem ve svém životě potřeboval.
Studium, sport a dovednosti.
Dítě může dělat jen velmi málo věcí. Nanejvýš můžu někomu zabořit hlavu do poprsí.
Když jsem to služce udělal, tak se netvářila moc šťastně.
Ta služka rozhodně nesnášela děti.

Sportu se můžu věnovat v budoucnu, ale teď pro dobro výuky slov jsem začal v domě pátrat po knihách.
Je důležité být vzdělaný.
Míra gramotnosti v Japonsku je téměř 100%, ale mnoho dětí mělo v angličtině chabé výsledky, a tak zavrhli nápad jít do zahraničí a dokonce cizí jazyky považovali za dovednosti. A proto mým prvním úkolem bylo naučit se jazyk tohoto světa.
V domě bylo pět knih.
Může to být tím, že knihy na tomto světě jsou drahé, nebo tím, že Paul a Zenith nečtou? Ty dva důvody pravděpodobně existovaly zároveň. Pro mě to bylo neuvěřitelné, protože jsem vlastnil tisíce knih.
Ačkoli to všechno byly novely.
Bylo tu jen pět knih, ale na učení to stačilo.
Jazyk tohoto světa se podobal japonštině, takže jsem si ho rychle osvojil.
Ačkoli písmo je úplně jiné, učení jak mluvit postupovalo velmi hladce.
Půjde to, pokud si zapamatuju slovíčka. Naučit se, jak poslouchat, bylo velmi užitečné.
Otec mi z těch knih častokrát četl, takže učení se slovíček šlo také hladce.
Možná to mělo co dělat se schopností tohoto těla si pamatovat.
Jakmile jsem byl schopen číst, tak jsem zjistil, že obsah té knihy je velmi zajímavý.
Ve svém minulém životě jsem si nikdy nemyslel, že studium je zajímavé, ale když jsem tak o tom přemýšlel, bylo to stejné jako pamatování si informací z internetu. Jak by to mohlo být nezajímavé.
Když tak o tom přemýšlím, vážně si ten táta myslí, že takové malé dítě bude schopno pochopit obsah téhle knihy?
Pokud jsem to já, tak v pořádku, ale normální jednoroční dítě by se mračilo a nahlas brečelo.
Tohle bylo těch pět knih:
<< Cesta kolem Světa >>
Tohle je zvláštní encyklopedie obsahující všechny nejrůznější země tohoto světa.
<< Slabiny fedojských monster >>
Kniha, která popisuje monstra objevující se v regionu Fedoa, a jak je zvládnout.
<< Příručka Magie >>
Příručka, jež obsahuje metody užívání magických útoků, od základního řádu po pokročilý řád.
<< Perugiova Legenda >>
Pohádka o vyvolávači jménem Perugius, jenž cestoval spolu se svými společníky a bojoval s démonickými bohy, zachránili svět, potrestali zlo a odměnili dobro.
<< Tři šermíři a Labyrint >>
Dobrodružství tří nadaných šermířů patřících do různých tříd bojového stylu, jenž se navzájem potkali a vstoupili do labyrintu.
Když odložím stranou ty dvě knihy o boji, tak z těch ostatních třech jsem se toho hodně naučil.
Zvláště z té magické příručky.
Věci, které tam byly zaznamenány ve mě, jenž jsem přišel ze světa bez magie, rozvinuly hluboký zájem.
Když jsem si ji pročetl, pochopil jsem několik základních věcí.
  1. 1) Ze všeho nejdříve, magie se dá rozdělit do tří kategorií
  • Útočná Magie – napadnout cíl
  • Léčivá Magie – vyléčit cíl
  • Vyvolávací Magie – něco přivolat
3 typy. Dá se lehce pochopit.
Ačkoli má magie různé funkce, tak podle té příručky byla původně vyvinuta pro bitvy. Mimo souboje a lov se moc nepoužívá.
  1. 2) Aby člověk použil magii, musí mít manu.
A naopak, dokud má člověk manu, tak může používat magii.
Jsou dva způsoby používání many.
  • Použij vlastní manu ve svém těle.
  • Vytáhni manu z něčeho, co manu obsahuje.
Musí to být jedna z těchto dvou možností.
Nedokážu vymyslet dobrý příklad. To první je pravděpodobně jako generátor a to druhé jako baterie.
Kdysi dávno lidé používali k magii jen svou vlastní manu, ale jak generace míjely, magie byla zanalyzována a pokročila a množství many prudce vzrostlo.
Pro lidi, co měli hodně many, to nebyl problém, ale ti, kteří měli méně many, nemohli používat magii.
Takže mágové minulosti vymysleli způsoby, jak manu vytáhnout odjinud, aby byly splněny požadavky magie.
  1. 3) Existují dva způsoby, jak aktivovat magii.
  • Zaříkání.
  • Magický obrazec.
Tohle vážně není třeba vysvětlovat, že? Použij pusu nebo namaluj magický obrazec, aby se magie aktivovala.
Magické obrazce byly normou velmi dávno, teď je normou zaříkávání.
V minulosti to nejjednodušší zaříkání vyžadovalo minutu až dvě.
Ačkoli to nebylo tak dlouho, tak bylo velmi těžké použít tuto metodu v souboji.
Naopak jakmile se nakreslí magický obrazec, dá se použít opakovaně.
Jeden konkrétní mág úspěšně zkrátil čas zaříkávání. Pak se normou stalo zaříkávání.
To nejjednodušší trvá zhruba pět sekund a základní magické útoky se dají použít se zaříkáváním.
Ale pokud se magie nevyžaduje okamžitě, tak se i teď komplikovanější magické techniky provádějí za pomoci magického obrazce.
  1. 4) O osobní magii je v podstatě rozhodnuto při narození.
U normálního RPG se MP (zásoba many) zvedne, jakmile dosáhnete vyššího levelu, ale zdá se, že v tomto světě se nezvýší.
V podstatě povoláním každého je bojovník. Jen když vyslovím tento termín, mám pocit, že se to jaksi změnilo...
Co já, hmmm.
Píše se tu, že množství many je dědičné.
Skutečnost, že má matka je schopná magie, znamená, že do určité míry mám jistou naději.
To mě trochu trápí. I když jsou mí rodiče nadaní, měl jsem pocit, že mé genetické rozvržení mi k ničemu nebude.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Předchozí                                                                         Následující

Žádné komentáře:

Okomentovat